Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Angina

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciekmen



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 8:57 pm    Temat postu: Angina Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, nie jestem pewny czy w dobrym dziale.
Mam taki problem czesto choruje na angine, ból gardła itd nawet 6 raz w roku najczesiej spowodowane jest to piciem zimnych, gazowanych napojów, normalne ze chodzi o piwo lekarz zabronił mi go pic i oczywiscie innych zimnych napoi, i teraz mam pytanie czy wódka tez szkodzi na gardło tak jak piwo?

Jestem studentem i wiadomo, że raz od czasu do czasu wypic mozna.Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
drapaka
Przyjaciel forum


Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 832

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach

Skąd: Warszawa
PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 9:28 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

tak szczerze powiedziawszy to mi osobiście wódka zawsze pomagala na gardłoSmile:)jak mnie bolało i piłam wódke to jak ręką odjąłSmileSmile
_________________
miłość uskrzydla, uczy latać
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
maciekmen



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 9:30 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

no różni ludzie różne organizmy inaczej reaguja ale spoko bo juz myslałem ze bedzie słabo Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Iwa
Przyjaciel forum


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 179

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Łódź