Szukaj:
Forum biomedical.pl Strona Główna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Ciąża podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej -możliwa?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Antykoncepcja hormonalna i chemiczna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wind_of_hope
Moderator


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 10379

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 186 podziękowań w 184 postach



PostWysłany: Nie Cze 21, 2009 8:32 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja nie rozumiem jak mozna zajsc w ciaze biorac regularnie tabletki? Neutral... przeciez one maja za zadanie zahamowanie owulacji.. a nie pomoc w poczeciu... Neutral bez sensu dodatkowa gumka..
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gaabii



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 8

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Nie Cze 21, 2009 2:19 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Tak, wiem. Ale nie ma przecież 100 % pewności, że nic się nie stanie..
Przyznam, że martwi mnie to bardzo i zastanawiam się wciąż czy nie udać się do ginekologa po receptę.
W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nowicjuszka
Supermoderator


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 4181

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 179 podziękowań w 178 postach

Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie Cze 21, 2009 3:07 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

To policz sobie prawdopodobieństwo że znajdziesz się w tych góra 2%... Shocked
_________________
Dyskusje oraz wątki medyczne na Forum Biomedical mają charakter jedynie informacyjny i zastosowanie ich w praktyce każdorazowo powinno być skonsultowane z lekarzem specjalistą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Trans



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 80

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 12:11 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, dzisiaj bolała moją dziewczyne chyba macica tak podejrzewamy. Tabletki bierze regularnie(juz 4-6mies) 21-22:30(raz zapomniała ale wziela po 11 godzinach i o nastepnej normalnej porze okres dostała<miesiac temu to bylo>)

Co może być przyczyną mocnego bólu macicy?
I co jest przyczyną bólu jajników podczas seksu?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nowicjuszka
Supermoderator


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 4181

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 179 podziękowań w 178 postach

Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 12:52 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie infekcja. Niech idzie do ginekologa.
_________________
Dyskusje oraz wątki medyczne na Forum Biomedical mają charakter jedynie informacyjny i zastosowanie ich w praktyce każdorazowo powinno być skonsultowane z lekarzem specjalistą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
onlyme



Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 4:41 pm    Temat postu: Okres w przerwie 7-dniowej i ciąża? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi, bo każdy ma inne zdanie na ten temat.
Biorę tabletki anykoncepcyjne około 10 miesięcy, współżyje z chłopakiem bez żadnych dodatkowych środków. W ostatniej przerwie między tabletkami dostałam okres i zaczęłam kolejny blister (dziś czwarta tabletka). Niepokoi mnie to, że od wczoraj czuję bóle podbrzusza, takie jak w czasie okresu.
Czy jest to możliwe, że mogę być ciąży mimo tego że dostałam krwawienie w czasie 7-dniowej przerwy?
Proszę o odpowiedź, bo jestem trochę zaniepokojona.
Dzięki z góry.

-----edit by nowicjuszka-----

Nie zakładaj nowego tematu jeśli istnieje pokrewny!
Przeczytaj regulamin forum!

Przyłączyłam do pokrewnego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nowicjuszka
Supermoderator


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 4181

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 179 podziękowań w 178 postach

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 5:24 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie pominęłaś żadnej tabletki, nie brałaś leków które mogą obniżać skuteczność antykoncepcyjną to nie ma mowy o ciąży.

Idź do ginekologa bo może masz jakaś infekcję.
_________________
Dyskusje oraz wątki medyczne na Forum Biomedical mają charakter jedynie informacyjny i zastosowanie ich w praktyce każdorazowo powinno być skonsultowane z lekarzem specjalistą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
onlyme



Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Sro Lip 22, 2009 2:01 pm    Temat postu: ciąża a tabletki antykoncepcyjne Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

czy jak biorę tabletki anykoncepcyjne i dostałam okres, to mogę byc w ciazy? mimo tego krwawiena? prosze o odpowiedz.


NIE ZAKŁADAJ NOWYCH TEMATÓW JEŚLI ISTNIEJĄ POKREWNE!!!

Dostajesz ostrzeżenie!

Odpowiedź na swoje pytanie dostałaś wyżej!!! / nowicjuszka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aleksandraaa



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 41

Wysłał podziekowań: 4
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 2:14 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wiele osob mowi ze nie moge byc w ciazy..jednak dzisiaj nie wytrzymałam i poszłam do laboratorium i zrobiłam test beta HCG..jutro wyniki..boje sie.. zostało mi jeszcze 8 tabletek anty. a ja mam nasilone objawy...tzn.sluz ciagnacy sie,bole brzucha podbrzusza, czesto sikam,czuje sie osłabiona ,mam wrazenie ze mam powiekszone migdałki..
jestem w ogromnym stresie ,probuje myslec pozytywnie...jednak sie nie udaje..pomozcie..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nowicjuszka
Supermoderator


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 4181

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 179 podziękowań w 178 postach

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 10:13 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ale co my Ci możemy pomóc...Obejrzyj sobie jakiś film i sie połóż spać. Rano odbierzesz wyniki i sie przekonasz Smile
_________________
Dyskusje oraz wątki medyczne na Forum Biomedical mają charakter jedynie informacyjny i zastosowanie ich w praktyce każdorazowo powinno być skonsultowane z lekarzem specjalistą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Antykoncepcja hormonalna i chemiczna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group