Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Bóle okolic ucha i stawu żuchwowego

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Laryngologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emik



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach

Skąd: Kalisz
PostWysłany: Wto Sie 08, 2006 1:56 pm    Temat postu: Bóle okolic ucha i stawu żuchwowego Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, jestem tu 1 raz, wiec jestem zielony i liczę na miłe przyjęcie. Skłoniła mnie, do zajrzenia tutaj moja dolegliwośc, nad którą juz nie panuje i pozostaja mi tylko domysły. Postaram się opisac zwięzle i liczę na wasze sugestie. Zaczęło się to jakieś 8 lat temu, były to bóle lewej strony twarzy w okolicy zuchwy, czy tez tuż pod nią. Dochodził tez ból