Szukaj:
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Ból w podbrzuszu i spóźniony okres

Komentarze do: Objawy ciąży
Przejdź do strony: < 1 2 3 4 5 >
k5katarzyna21 napisał:
26-07-2007 10:35
witam , mam pytanie okres powinnam dostac 22 lipca a juz 4dni po terminie, wczesniej mialam bule w podbrzuszu a teraz mam je coraz zadziej. jutro rano zrobie sobie test, ale jak myslicie czy to ciaza? mam wieksze piersi i bolą mnie przy dotyku.

---edit by emilka---
prosze nadawać tytuły tematom bardziej wskazujące na treść wypowiedzi
k5sylek napisał:
26-07-2007 11:16
wiesz ja mialam tak samo!!!piersi myslalam ze mi wybuchna!brzuch tez bolal tak na dole!dziwnie sie czulam!zrobilam test i okazalo sie ze jestem w ciazy!zrob test!!!!!!!
k5katarzyna21 napisał:
26-07-2007 11:17
dzieki za odpowiedz a czy robiłas rano test czy w dzien?
i czy jesli wyjdzie negatywny a okresu nie bede miala toczy isc na usg czy normalnie do lekarza? czy tylko przez usg wykryje iaze?
odpowiedz jeszcze raz
k5sylek napisał:
26-07-2007 20:59
1 robilam popoludniu i wyszedl negatywny!po kilku dniach zrobilam 2 i wyszedl pozytywny, po 2 godzinach zrobilam znowu test i wyszedl takze pozytywny potem tylko szłam do ginekologa!daj znac
k5daisy napisał:
26-07-2007 21:25
Witaj, widzę że jesteśmy w tej samej sytuacji, ja miałam dostać okres 20 lipca i nic, lekkie bóle w podbrzuszu i bolące piersi wszystko wskazywało na miesiączkę a tu nic, dziś kupiłam test ciążowy i wyszły 2 kreski, radzę zrób to samo zwłaszcza jak nie uważałaś i zobaczymy ;)
k5sylek napisał:
26-07-2007 21:34
daisy gratuluje ci!!!!!!!!!jestes szczesliwa ze bedziesz miec bobaska?
k5ewaxrok napisał:
13-11-2007 15:22
czesc pewnie pomyslicie ze jestem nienormalna ale mam obsesje cały czas wydaje mi sie ze jestem w ciazy.ale od poczatku kochalam sie ze swoim chlopakiem 24pazdziernika okres mialam miec ok 27 ale nie ma 28 wykonalam test tak juz tak szybko jedna kreska dalej nie ma okresu 1 listopada drugi dalej 1 kreska 2 list. dostalam okres nareszcie ale co tam podobno mozna byc w ciazy i miec okres 6 list okres sie skonczyl a ja 7 wykonalam kolejny wynik 1 kreska ale co tam moje mysli nie daly mi spokoju moze go zle wykonalam? tak tez kupilam nastepny i zrobilam go dzisiaj 1 kreska ale teraz mam takie mysli ze moze byl przeterminowany niestety opakowanie wyrzucilam ja wiem,to jest nienormalne ale nie moge sobie z tym poradzic przeciez logicznie myslac to wszystko jest jasne ze nie jestem w ciazy ale ja dalej sobie cos glupiego wymysle to chyba tez dlatego ze nie chce byc to staje sie nie do wytrzymania
k5czarnulka88 napisał:
13-11-2007 17:55
ja dla mnie logiczne że w ciąży nie jesteś skoro 4 testy pokazały 1 kreche a ty dostałaś okres! ciąża jest niemożliwa
k5agnes napisał:
16-11-2007 14:53
hej;mam podobny problem czy tez moge byc w ciazy?jestem juz 8dni po okresie zrobilam 2 testy niby ookazuje sie ze jestem w ciazy tylko ta jedna kreska jest troszke slabsza od drugiej,czy mozecie mi pomoc?
k5agnes napisał:
16-11-2007 14:55
zapomnialam napisac ze nie dostalam okresu i jest juz 8dni
k5G napisał:
16-11-2007 16:45
tak.Jesteś w ciąży.Idż do ginekologa.
k5malineczka2561 napisał:
13-02-2009 19:55
w tamtym miesiącu okres miałam 11 stycznia i teraz bardzo się nie pokoję bo jest już 13 a ja jeszcze nie dostałam, w prawdzie niezabezpieczam się z chłopakiem. Ostatnio robiliśmy tydzień temu. Robiłam test dzisiaj ale jest negatywny. Czasami w brzuchu czuję kłucie brzuchu, jestem senna, ostatnio przy wydalaniu bolały mnie jajniki.
k5patrycja214 napisał:
25-02-2009 14:36
Witam was wszystkie bardzo serdecznie. Otóż mam problem okres spóźnia mi się 7 dzień do tej pory pomimo stresu nie spóżniał mi się zrobiłam test ale wyszedl negatywny a mam lekkie bole brzucha i czasami prawego jajnika i obfitą wydzielinę jak podczas jajeczkowania. Mam pytanie kiedy najlepiej zrobić test po raz drugi.
k5yusti napisał:
03-03-2009 10:19
patrycja214 mam podobna sytuacje. okres spoznia mi sie 7 dni a 10 dni temu bylam u lekarza na kontroli i powiedzial ze jest wszystko ok ( zrobil usg itd) dzisiaj zrobilam test i wyszedl nagatywnie wiec zaczelam barac Luteine... zobaczymy co bedzie dalej. martwie sie bo mam obfite wydzieliny i boli mnie czasem troche brzuch. zdziwilabym sie gdybym byla w ciazy a lekarz by tego nie zauwazyl!!! z miejsca bym go zmienila!
k5gabi89 napisał:
05-03-2009 14:57
też doswiadczam takich samych dolegliwosci czyli ból w podbrzuszu,obrzekniete piersi i dziwna wydzielina jak podczas jajeczkowania.zrobiłam test ciazowy i jedna kreseczka...okres spoznia mi sie juz prawie dwa tygodnie ...co mam zrobic...????
Przejdź do strony: < 1 2 3 4 5 >