Szukaj:
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Rak a dieta mięsna

23-05-2010 16:12
Według brytyjskiego czasopisma „British Journal of Cancer”, ostatnie badania przeprowadzone na Brytyjczykach, dieta mięsna podwyższa ryzyko zachorowania na raka. W badaniu wzięło ponad 61 000 osób, z czego 32 000 jadło mięso, 8 500 osób zamiast mięsa spożywało ryby, a ponad 20 000 było wegetarianami.
Rak a dieta mięsna
Zobacz również:


Badania potrwały średnio 12 lat i 2 miesiące. Zaobserwowano w tym czasie, że 3 350 osób zachorowało na raka, z czego ponad 2 000 przypadków raka dotyczyło osób na diecie mięsnej, 317 osób jedzących mięso ryb oraz 829 wegetarian. Według badań, „zjadacze mięsa” cierpią na przeróżne odmiany raka: rak żołądka, rak jajników, rak węzłów chłonnych.
Zobacz artykuły:
Zobacz również tagi: dieta a nowotwory dieta antynowotworowa odżywianie a rak zapobieganie nowotworom sposób odzywiania a rak zołądka
Brak komentarzy