Szukaj

Polacy wybiorą trasę kampanii "Zdrowe Zatoki'' w ogólnopolskim plebiscycie!

Podziel się
Komentarze0

Zainaugurowano jubileuszową X edycję ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej „Zdrowe Zatoki”, realizowaną pod patronatem Ibupromu Zatoki. Z tej okazji, organizatorzy postanowili wprowadzić formułę, w której to Internauci, mieszkańcy poszczególnych miast, finalnie zdecydują o całkowitym przebiegu trasy gabinetu termowizyjnego.



Od 20 września do 11 października 2011r. na stronie www.zdrowezatoki.pl/konkurs trwa ogólnopolska rywalizacja miast. Każdy może zagłosować na miasto, do którego powinien zawitać specjalistyczny gabinet oferujący bezpłatne badania w kierunku rozpoznania zapalenia zatok przynosowych. 10 zwycięskich miast znajdzie się na trasie akcji „Zdrowe Zatoki”.

ZASADY


W głosowaniu biorą udział 34 miasta. Internauci mogą oddawać jeden głos dziennie na wybrane miasto - aby wyrównać szansę wytypowanych miast, na które można głosować, podzielono je na 3 kategorie, ze względu na liczbę mieszkańców:

Do kategorii „Wielkie” (pow. 400.000 mieszkańców) wchodzą następujące miasta:

1. Poznań
2. Szczecin
3. Wrocław
4. Warszawa
5. Kraków
6. Katowice
7. Łódź
8. Gdańsk
Z kategorii „Wielkie” zostaną wyłonione 4 miasta.

Do kategorii „Średnie” (pow. 100.000 – 400.000 mieszkańców) wchodzą następujące miasta:

1. Lublin
2. Bytom
3. Elbląg
4. Olsztyn
5. Opole
6. Toruń
7. Bydgoszcz
8. Rzeszów
9. Gorzów Wielkopolski
10. Płock
11. Radom
12. Zielona Góra
13. Kielce
14. Białystok
15. Gdynia

Z kategorii „Średnie” zostaną wyłonione 4 miasta.


Do kategorii „Małe” (do 100.000  mieszkańców) wchodzą następujące miasta:

1. Biała Podlaska
2. Bełchatów
3. Kutno
4. Piła
5. Konin
6. Nowy Sącz
7. Czeladź
8. Słupsk
9. Zamość
10. Kalisz
11. Legnica

Z kategorii „Małe” zostaną wyłonione 2 miasta.

ZAGŁOSUJ NA SWOJE MIASTO!

Głosowanie potrwa 3 tygodnie - od 20 września do 11 października 2011 r. Na podstawie liczby głosów zostanie wyłonionych 10 miast, do których od listopada 2011 r. do marca 2012 r. zawita mobilny gabinet „Zdrowych Zatok”,
w ramach którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań przesiewowych w kierunku rozpoznania zapalenia zatok przynosowych realizowanych innowacyjną metodą termowizyjną, specjalistycznych badań węchu,

a także konsultacji z  lekarzem laryngologiem.

W zwycięskich miejscowościach badania będą realizowane w trakcie jednego, wybranego weekendu (od piątku
do niedzieli) w dogodnie zlokalizowanym centrum handlowym.

Codziennie można śledzić rywalizację i głosować na swoje miasto. Terminy i lokalizacje zostaną podane na stronie kampanii www.zdrowezatoki.pl.

NAGRODY


Internauci, którzy odwiedzą stronę www.zdrowezatoki.pl i oddadzą swój głos na jedno z 34 miast, mają szansę
na podwójną wygraną. Poprzez aktywny udział w zabawie, przyczyniają się do organizacji bezpłatnych badań termowizyjnych w swoim mieście, z których mogą skorzystać zarówno oni sami, jak również ich bliscy, przyjaciele, sąsiedzi, znajomi. Ponadto, osobom, które będą aktywnie polecały naszą akcję swoim znajomym zostaną przyznane specjalne nagrody - nawilżacze powietrza i kubki termiczne.

GABINET TERMOWIZYJNY W LICZBACH


Dotychczas z bezpłatnych badań termowizyjnych i konsultacji laryngologicznych skorzystało blisko 60.000 osób
Gabinet dotychczas odwiedził: 41 galerii handlowych
Całkowita liczba dni bezpłatnych badań: 123 dni
Całkowita liczba godzin spędzonych przez specjalistów w galeriach handlowych: 1.102 godziny

O AKCJI

Kampania „Zdrowe Zatoki" to pierwsza i jedyna w Polsce Kampania, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem bólów i zapalenia zatok przynosowych. To, jak istotna jest edukacja Polaków na temat schorzenia, potwierdzają dane. Badanie TNS OBOP przeprowadzone w październiku 2009r. na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków, którzy ukończyli 15 rok życia, wykazało, że ok. 4 mln Polaków doświadcza problemów z zatokami. Organizatorzy Kampanii od 2003r. wspierani przez Radę Programową, złożoną z autorytetów z dziedziny laryngologii i termowizji, dostarczają obszernych informacji na tematy związane z zapaleniem zatok przynosowych, jego leczeniem oraz profilaktyką.

Patronem ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej „Zdrowe Zatoki” od samego początku działań prowadzonych
w ramach kampanii „Zdrowe Zatoki” jest Ibuprom Zatoki - lek firmy USP Zdrowie.

Komentarze do: Polacy wybiorą trasę kampanii "Zdrowe Zatoki'' w ogólnopolskim plebiscycie!

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz