Aktualności
Aspartam nie jest niebezpieczny dla zdrowia- Wiele dań oferowanych w restauracjach jest zbyt słone, według analizy magazynu Protégez-vous
- Małe owoce mają działanie ochronne przeciwko chorobie Parkinsona?
- Ryby: korzyści dla serca płynące z omega-3 przeważają nad szkodliwym działaniem rtęci
- Rząd brytyjski zaleca wielką redukcję konsumpcji czerwonego mięsa
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Brokuły dla długowieczności
27-06-2011 10:35

Jednakże, badanie nie pozwoliło udowodnić, że jedzenie owoców i warzyw automatycznie podnosi spodziewaną długość życia.
Niektórzy specjaliści wierzą, że osoby, które jedzą ich więcej, mają bez wątpienia generalnie lepsze zwyczaje życiowe.
Warzywa z rodziny kapustowatych zawierają jednak liczne składniki odżywcze i są bardzo bogate w witaminę C oraz włókna pokarmowe. Uczestnicy omawianego badania, którzy jedli więcej takich warzyw, generalnie dłużej żyli.
Powinno się teraz przeprowadzić bardziej pogłębione badania, które być może pozwolą potwierdzić te rezultaty.
Zobacz artykuły:
Brak komentarzy













